Data e postimit: 2016-03-19 17:57:15
Lexime: 12473
I semuri per mend
Lloji: Ese filozofike
Tema: i semuri per mend
Autori: Bukri Moli
Shkolla: Anastas Cakalli
Klasa: XI
Qyteti: elbasan
E-mail: bukrimoli@gmail.com


• I semuri per mend eshte komedia e fundit e molierit te cilen ai e vuri ne skene me 1673.Molieri vdes mbas shfaqjes se katert te kesja komedie,me 17 shkurt 1673.
• Ne komedite e tij Molieri I jep nje tablo te gjere shoqerise franceze te shekullit XVII dhe vecanerisht borgjezise.Ai futet ne te gjitha shtresat e kesaj borgjezie ne zhvillim e siper dhe godet aspektet e ndyshme negative qe ai urren.
• Ngjarjet zhvillohen ne nje familje borgjeze.Borgjezi argan,megjithese me shendet te mire,jeton me friken e gjithfare semundjeve.As barerat e shumta as purgativet e ndryshem nuk arrijne ta qetesojne .Qe ne skenen e pare duket se sa shume I kushtojne Arganit ‘’semundjet e tij te imagjinuara”.Manine e tij e shfrytezon farmacisti Pyrgon dhe mjeku Diafarys.Permes tyre Molieri godet mjeket sharlatane te kohes dhe,ne pergjithesi,nivelin e ulet te mjeksise se shekullit XVII. Ndoshta ne kete qendrim ka ndikuar dhe vete semundja e Molierit qe e coi ne vdekje para kohe sepse mjeket nuk ishin ne gjendja ta sheronin.
• Mania e coi Arganin deri aty sa arriti te kerkoj te martoj vajzen e tij kunder deshires se saj me nje mjek,per ta pasur gjithmon ne shtepi.Ne shumicen e komedive te tij Molieri ka nje histori martese,ku femija u imponohet deshirave te prinerit qe ka humbur logjiken.Por dashuria triumfon gjithmone dhe ne kete ceshtje idete e molierit jane mjafte perparimtare e mbeten gjithmone aktuale.
• Anzhelika e thote hapur kete mendim kur I drejtohet te atit I cili do ta martoje me mjekun Diafarys:”Mos u nxitoni kaq shume ju lutem!Na lini kohe te njihemi te pakten dhe te shohim te linde nder ne,per njeri-tjetrin,ajo ndjenje aq e nevojshme per nje bashkim te persosur”.
• Semundja imagjinare e tjeterson karakterin e Arganit dhe e shendrron ate ne nje njeri monoman: ta shohe vetveten te semure per kete”semundje”virtual ai nuk eshte as njeri.Duke vendosur semundjen ne qender te egos se tij ai humb cdo lidhje me realitetin dhe bie pre e frikes, e cila kthehet ne patologji per te.
• Ky subject kaq I thjeshte percjell qe ne titulli mirazhin e modeluar prej Molierit,duke shenjuar prej atyre manine e marrjes se ilaceve duke qene shendosh e mire.
• Sipas Molierit komedia ka qellim te mesoj duke argetuar.
• Gjenia artistike e Molierit eshte qeshja me vesin,me huqet,me te metat dhe marrezine njerzore.
• Teatri I Molierit,duke bere spektatorin te qeshe me te metat e te tjereve,e ndergjegjes ate per mekatet e tij te ngjashme me ato te personazheve komike.
• Kjo nxite tek spektatori deshiren e vete korrigjimit.Ky ndikim korrigjues I komedive te Molierit mbi spektatorin,ky pastrim I tij nga te metat perms te qeshures,quhet katarsis komik.
• Katarsisi komik I Molierit shoqerohet me tolerance me te cilen spektatori sheh te metat njerzore duke I nxitur ciltas te mundohen per ti ndrequr tek vetja dhe tek te tjeret.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Ermes Hoxhalli · Lloji: Analize letrare · Tema: Bisedë Letrare
BISEDË LETRARE TARTUFI AUTORI I VEPRËS “TARTUFI : MOLIER Molieri lindi më 15 janar 1622 e vdiq më 17 shkurt 1673. Molieri (Zhan Batist Poklen) është një nga figurat më të ndritura të letërsisë botërore, që hodhi the...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: Dava Frrokaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Per Mjekun
EMRI I MJEKUT ESHTE ZGJATE JETESI PER ME QENE MJEK TAMAN SE PARI DUHET TE JETE HUMAN NE QOFTE SE MJEKESIN SE KA PASION SHKOLLEN PER MJEK MOS TA VAZHDOJE DETYRA E MJEKUT ESHTE ME PERGJEGJESI SE KA TE BEJE ME JETE NJERIU PO TE SHKOLLOHESH PER MJEKESI...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...




Komentet e fundit!

Emri: reli
Email: baki@gmail.com
Komenti: shume shume keq

Emri: almir
Email: almiroui@gmail.com
Komenti: E ke kopjuar. S'eshte puna jote. E kam pare ne fcb. I pa afte.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com